Сертифікували наші фільтрувально-заправні установки (ФЗУ)
«Аналізуючи причини заклинювання компонентів гідросистеми, ми бачимо, що переважно до цього призводить
забрудненість робочої рідини», — каже Дмитро Шевченко, директор з інжинірингу групи компаній «Моторімпекс».
Олива, яку заливають в бак гідросистеми з бочок, містить механічні забруднення, що перевищують допустимі норми: наприклад, замість 10 мкм, їх розмір становить 30 мкм та більше. Заливна горловина їх не затримує, тому що служить для грубої очистки масла — від 50 мкм та нижче. А нерідко, оливу заливають через технологічні отвори без фільтруючих сіток.
До цього не готові всмоктувальні фільтри гідравлічних станцій. Розраховані на 60 або 90 мкм, вони кажуть «хлопці, виробники гідросистем розраховували на масло, заздалегідь очищене від великих частинок забруднень». Тобто не гарантують повний захист гідронасосів, клапанів та розподільчої апаратури.
Під час експлуатації відбувається подальше забруднення гідравлічної системи. Частинки бруду потрапляють через мікрощілини між гідравлічними елементами та частинами конструкції резервуару з маслом. Їх кількість швидко стає критичною, тому що дуже часто відстеженню падіння класу чистоти та регламентній заміні робочої рідини не приділяють належну увагу.
Щоб не просто рекомендувати фільтрацію нової оливи та своєчасне очищування оливи, яка використовуються, ми розробили автономні мобільні установки, які це роблять.
Фільтрувально-заправні установки (ФЗУ) підключаються до бочки з новою оливою та порожньої маслостанції, або до маслостанції в точках зливу та нагнітання профільтрованої оливи.
Виробниче підприємство «Моторімпекс» вже налагодило серійний випуск двох моделей, які підходять під 95% існуючих гідравлічних систем:
- Міні-ФЗУ — працює в системах з об'ємом робочої рідини до 200 літрів,
- ФЗУ1 — працює в системах до 1000 літрів. Додатково, на неї може встановлюватися датчик класу чистоти робочої рідини ICM 2.0.
Третя модель — ФЗУ2 — розрахована для роботи з системами об'ємом понад 1000 л.
При підтвердженні відповідності ФЗУшок, сертифікуючий орган приділив увагу електродвигунам в складі насосно-моторної групи — запуск та експлуатація повинні бути безпечними для обслуговуючого персоналу та працюючого з ФЗУ обладнання.
Тож, відповідаємо вимогам ДСТУ EN 60204-1:2015: «Безпечність машин. Електрообладнання машин. Частина 1. Загальні вимоги». В його основі лежать положення європейського стандарту EN 60204-1:2006.
Окрім готових рішень, пропонуємо Вам не стандартні рішення — готові розробити та виготовити ФЗУ з розширеними опціями та вихідними параметрами, а також з додатковим обладнанням.
Детальніше про ФЗУ, з можливістю покрутити 3D-моделі: fzu.motorimpex.com.ua
Телефонуйте або пишіть нам для формування замовлення або уточнюючих питань.