Виробництво маслостанції — показуємо повний цикл робіт
Гідравлічна станція МІ-1247 приводить в дію гальма електровоза.
Для компактного розміщення та підключення, ми розробили її у вигляді дводверної шафи.
Особливістю маслостанції є привід від тихохідного електродвигуна постійного струму.
— Номінальний тиск: 200 бар;
— Робочий об'єм гідронасоса: 8,4 см3/об;
— Об'єм гідравлічного бака: 90 л;
— Потужність електродвигуна постійного струму: 4,5 кВт.
Розробка та виготовлення зайняли у Конструкторського бюро та Виробничого підприємства «Моторімпекс» 17 робочих днів.
Швидкість виробництва забезпечуємо наявністю необхідного гідравлічного обладнання під проекти будь-якої складності на складі Торгівельної фірми «Моторімпекс». Комплектуючі від виробників Ponar, MPFiltri, Atos, Vivoil, Epoll та Oleodinamica Marchesini.
Наші гідравлічні станції типу МІ сертифіковані, відповідають вимогам ДСТУ EN ISO 4413:2014. Система менеджменту групи компаній «Моторімпекс» відповідає вимогам ISO 9001:2015.
Опис конструкції
Основа розміщення обладнання — гідробак. Насосно-моторна група (НМГ) розміщена на кришці вертикально, із зануреним в бак гідронасосом. НМГ складається із насоса та електродвигуна, сполучених кронштейном та напівмуфтами з пружним елементом.
На кришці також розташовуються:
— заливна горловина з сапуном, для сполучення бака з атмосферою;
— зливні фільтри із візуальними та електричними індикаторами забрудненості фільтроелементів;
— датчики рівня масла (мінімальний робочий і мінімальний аварійний).
На лицьовій стінці бака встановлені:
— візуальний покажчик рівня масла;
— реле температури;
— зливний кран;
— електронагрівачі.
Зовнішні порти підключення до резервуару з маслом розташовані на кришці та на лицьовій стінці бака (наприклад, для підключення фільтрувально-заправних установок).
На рамній конструкції поверх бака розташовується монтажна плита із картриджним запобіжним клапаном, стиковими пропорційним редукційним клапаном та редукційним клапаном прямої дії. Порти підключення до робочих органів — гідроциліндрів — орієнтовані вліво.
На задній стінці рами змонтований гідроакумулятор із запобіжним блоком.
Принцип дії
При підведенні живлення до електродвигуна, гідронасос всмоктує робочу рідину (РР) із бака та нагнітає її під тиском у гідросистему. Тиск обмежується налаштуванням запобіжного клапана в монтажній плиті — 200 бар.
Для подачі РР на виконання робочої операції, подається напруга на пропорційний редукційний клапан або тиск на редукційний клапан прямої дії.
Лінія гідроакумулятора «відрізана» від лінії подачі насоса зворотним клапаном. Тому тиск в лінії гідроакумулятора обмежений 200 барами. Скидання тиску з акумулятора вручну виконується поворотом ручки запобіжного блоку.
Із загальної зливної магістралі РР повертається в резервуар, очищуючись зливними фільтрами від частинок, розміром більше 10 мкм. Контроль забруднення фільтрів здійснюється за допомогою візуально-електричних індикаторів забрудненості. Зливні фільтри перемикаються поворотом ручки кульового крана.
Тиск в лінії подачі та лінії гідроакумулятора контролюється двома манометрами та трьома реле тиску. Температуру робочої рідини в баку контролюють три термостата.
Для замовлення маслостанцій під необхідні Вам параметри для будь-якої галузі промисловості, телефонуйте або пишіть нам.